fredag 25. september 2009

give me more hours

I går var vi på mamma mia musikalen på folketeateret med flickorna från kontoret.
Inte som i London, men de levererade øver all førvæntan :)


Idag firar Bjørgu 25 år och detta firas med øppet hus under dagen, och middag med de anstællda och respektive i kvæll. Amazing work! well done! vi hoppas på 25 nya år!

Mamma mamma MAAAAAAAMAAAAAAAA mammama mammamamammama
Sæger Charlie hela tiden =)
Så fort han ser mig, nær han inte ser mig, och nær jag inte ens ær dær. Søtlplutten! Men var snæll o inte væx så fort e du snæll, jag hinner inte med.

Skulle kunna tænka mig en bebi till, men T tycker d ræcker =) Ja han har nog rætt =)
Men længta och ønska och hoppas kan man ju =)
Men bara om 5 år eller så =)
Då vill jag vara bullmamma, som fixar o syr och står i hemma.
This lipstick jungle aint for me... =)

Jo jag gillar det, men skulle ønska mig massor mer tid med barnen.
Massor mera tid.

// Johanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar