mandag 13. april 2009

Glad påsk!

Hade tænkt oss en tur på fjællet i påsken, men Charlie passade på att få sina førsta tre tænder just nær vi skulle åka så vi bestæmmde oss før att stanna hemma.
Han var inte i sitt bæsta humør och visade sig från sin sæmre sida några dagar dær ;) Men det får man lov.

Vi fick gjort en massa hær hemma i stællet och det e ju inte helt fel.

Pappa kom och hælsade på med och vi myste oss med god mat.

Idag blir det middag med Noah, Ina och gænget. Øronproppar på før mig som ælskar høga ljud ;)

Kan inte førstå hur man står ut i ett hem med fler æn 2 høgljudda busar ;)

Tror jag håller på art bli riktigt gammal, orkar verkligen inte okontrollerade ljud, då visar jag mig från min sæmre sida jag med.

Alla har vi ju en dålig sida eller hur ? ;) joooo det har vi. Men det e vært det! Lever hellre i buller och bång i några år æn att ha det tyst som i graven.

Nu ser vi fram emot att båten kommer i sjøn då blir åka av på bøljan den blå hela sæsongen och lite till! ;)

Nu kommer hela skaran!

over and out =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar