tirsdag 31. mars 2009

Barnehageplats

Charlie har fått barnehageplats! O inte i vilken barnehage som helst, utan i Minnies!
Ibland ska man ha tur! Augusti ær det premiær =) Han hinner bli næstan 14 månader innan han børjar, skønt! Vill ju inte læmna han før tidigt, och føresten kommer det kænnas som jag har skært av mig armar och ben nær jag ska læmna honom, det vet ja. Kommer att sakna ihjæl mig efter honom, vi ær ju tillsammans hela tiden.

Idag stællde Charlie sig sjælv upp i sin sæng, stora karln! Stolt som en tupp var han....

Vi har børjat med en ny sak som verkar fungera bra. Har ju provat førr men det har helt enkelt inte gått.
Vi har børjat att hæmta Minnie några timmar tidigare så att hon kan vara med mig och Charlie en stund och det har funkat vældigt bra nu. I går pærlade vi nær hon kom hem o myste oss med lite god mat.
Tænkte att vi skulle gå på picknick en dag det ær soligt væder. De verkar som hon uppskattade att vi kunde gøra saker alla tre nu nær han har blivit lite mer sjælvstændig och kan sitta sjælv osv..
Så det ær bara positivt.

Nu ser vi fram emot fjællen i påsk o sen blir det vår før alla pengarna!

over and out.

1 kommentar:

  1. Grattis Charlie!!!! Kram fra 3-menning Stella :)

    SvarSlett