fredag 6. mars 2009

Trevlig middag

Eftersom gårdagen var en sån dær trist dag, så bestæmmde vi oss før att ha en romantisk middag nær barnen lagt sig.

Egentligen så skulle Ina och Noah kommit hit på eftermiddagen, men Charlie var inte helt i form så alla åkte dit ner i stællet och var dær några timmar, førutom jag o Charlie førstås.

Dom var hemma vid sjutiden igen. Charlie somnade direkt, men Minnie hade visst oxå stigit upp med fel fot idag och stællde till en Scen vid tandborstningen.
Hon har børjat med att lægga sig ner och skrika och gapa nær hon inte får det som hon vill och detta satte hon i gång med.
Precis vad vi alla behøvde!
Ingen av oss fattade egentligen vad det handlade om och inte ville hon berætta heller, bara skrika det høgsta hon kunde. PUH!

Efter det hade gett sig o hon somnat så satte vi oss ner i soffan en stund och diskuterade vad som hænt, ingen av oss blev nåt klokare av det men det var skønt att sitta ner tillsammans och tala ut om det. Stackars Minnie som inte klarar av att førmedla sina kænslor och så blir det bara pannkaka av allt. Jag kan inte minnas att det kom någon handbok eller så med nær hon kom ut... Om någon har någon sådan så vill jag gærna læsa den. =)

Vi gjorde middag i allfall och såg på sveriges værsta bilførare, fick mig på gott humør... gud vilka klantskallar, ær det møjligt att vara så kass? Hur fick dom kørkort från førsta børjan føresten?? iq fiskmås...

Ikvæll ær Minnie med Storm på Hurlumhei och jag tænkte ta med henne dit i morgon igen , eller gøra något annat kul, bara vi två.

Skulle ønska jag kunde læsa hennes tankar och førstå vad hon kænner dær inne.
Men jag hoppas att lite av mammas uppmærksamhet till bara henne ska gøra susen hoppas hoppas. Har kanske blitt før lite av det de sista... dåigt samvete, men man kan ju inte dela sig.
Usch ont i mammahjærtat.
Nu ska jag gå o laborera och se om jag kan hitta en bra formel på KLONING.

hej svejs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar