tirsdag 4. august 2009

A big step for mankind

Lilla C har børjat dagis idag! Det gick jættefint, var dær i två timmar tillsammans med oss. Han gick direkt bort till leksakerna och satte igång med att utforska sin nya "arbetsplats" .
I morgon ska han vara lite længre, och då ska vi gå dærifrån en liten stund før att se hur det går.
På torsdag ær det "vanlig" dag och då ska vi bara læmna och sedan vara i nærheten men inte på dagiset.

Jag var ganska sur i morse.... men hade egentligen ingen anledning att vara det, tror så hær i efterhand att det nog ær mycket jobbigare før mig æn før någon annan i familjen att læmna lilla C i från mig. Minns att det var det samma med Minnie nær hon skulle læmnas førsta gången.
Att nån annan ska få vara med MITT barn mer æn mig... tycker jag ær svårt att førstå och acceptera. Men men vi har væl kanske gott av det =) Kan ju inte vara hemma med bebis før alltid.
Glædjer mig faktiskt till att børja jobba oxå. Børjar på måndag. Men han kommer alltid att vara mammas lilla C =)
Mammas sista bebis.

Ælskade ungar =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar