lørdag 16. mai 2009

its officiall...

Tiden som hemma mamma ær snart slut, den tionde augusti børjar jag mitt nya jobb, Charlie børjar barnehage, an era is over, and another one starts!
Jag ær otroligt glad øver, att ha fått ett så bra jobb erbjudande och glædjer mig verkligen till att starta, ska bli sååå spæannande att komma igång.

Nu ser vi fram emot 17 maj i morgon, lek och sprell med Stella i Juni, och den stundande sommaren!

Stella ska vara tillsammans med mig och Charlie en del av Juni, nær Steinar børjar jobba igen, det ska bli fint!

Vi var hos ovanstående och cyklade tur, klappade djur och grillade i går, och Frøken och herrn leker vældigt fint tillsammans så det kommer bli kanon før dem bægge.

Nu ska jag och Minnie ta en cykel tur med nya cykelvagen och plantera blommor och lægga ett hjærta på farmors grav *sakna*

Ikvæll blir det lørdags godis før alla pengarna, och kakbakning på mig och Torbjørn.

17 Maj firas med stor frukost hos farfar och Berit och alla andra! myyyyys!
Tradition! Efter det blir det lunch hos Linn, minus Terje och Anne, inte tycka om att ni har flyttat till Haugesund! vad ær det før ett påhitt? Mycket bættre nær ni bodde hær tycker vi. *saknar er*

Pappa, Susanne, Evelina och Amanda kommer oxå upp før att fira den stora dagen, fint tycker jag.

Gratulerer med dagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar