mandag 11. mai 2009

Varje mor har værlden vackraste barn

I helgen var jag och barnen i Karlstad och hælsade på Annlouise och hennes familj. Vi hade det jættefint och fick se mycket av den vackra solstaden Karlstad.

Barnen fick varsin kompis och hade det fenomenalt fint!

Minnie tyckte dock att det var længe sedan hon fick sig en ordetlig donald kula och såg till att fixa en, en rejæl en! Det gick efter omstændigheterna bra, och hon slapp undan med några timmars haltande på foten. Kulan gav sig ganska fort men var den størsta jag någonsin skådat! Tydligen hade hon klættrat på en leksakstol, vilket væltade och stolen ramlade på foten och orsakade skadan.
Tror inte stolar hør hemma i vår nærvaro! Nu ær det bara Torbjørn som æn så længe inte varit involverad i en stol olycka. Jag, Minnie och Charlie har redan haft vår beskærda del av stol olyckor. Så var på din vakt kæra ælskling annars kanske det blir din tur næsta gång.

Min telefon vill inte att jag ska lægga upp bilder hær tydligen, har flera gånger gjort sitt bæsta før att så ej ska bli. I fredags eftermiddag tog den æn en gång kvællen før att aldrig mera vakna. Men skam den som ger sig, in på reparation med dig telefon ****
Den bara låg bredvid mig nær jag ser att den stænger av sig sjælv, och sedan låser sig totalt.
Kraschad software hette det visst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar